Primăria Roman vă invită să „simplificați birocrația”


Primăria Municipiului Roman lansează, după modelul inițiat de Guvernul României, campania „Spune-ne ce să simplificăm!”, o inițiativă de debirocratizare a administrației publice locale prin preluarea în mod constant a sugestiilor de la publicul larg.

Inițiativa Comisiei locale de tăiat hârtii (Comisia de monitorizare, coordonare și îndrumare SCIM) are ca principal obiectiv implicarea în mod direct a cetățenilor pentru a obține o interacțiune mai eficientă dintre administrația publică locală și cetățeni.

În acest sens, pe site-ul Primăriei Roman- www.primariaroman.ro, va fi lansată o secțiune cu scopul de a colecta si centraliza propunerile transmise de cetățeni.

Principiile pe care le vom aplica sunt:
Informarea corectă și completă a cetățenilor cu privire la accesarea serviciilor publice furnizate de Municipiul Roman;
Reducerea traseului parcurs de cetățean/reprezentanții mediului de afaceri pentru rezolvarea unei solicitări;
Reducerea numărului de documente solicitate pentru rezolvarea unei probleme.
Zonele principale vizate de acest proiect:
• simplificarea procedurilor de lucru ale administrației publice locale;
• transferul electronic al datelor între structurile interne/subordonate Consiliului Local al Municipiului Roman;
• reducerea traseelor și documentelor în interiorul instituției sau între structurile instituției.

Ce trebuie să facă cetățenii?
-Să ne trimită mesaje pe adresa de email [email protected] în care să ne descrie ce proceduri putem elimina, reduce sau simplifica cu privire la accesarea unui serviciu public.

PUBLICITATE