„Îndrăgostește-te de Piatra!” – lansarea clipului de promovare turistică a orașului

Piatra-Neamț a început oficial campania de promovare a orașului ca destinație turistică prin lansarea unui nou videoclip.

Primarul Andrei Carabelea și președintele OMD (Organizația de Management al Destinației), împreună cu Cătălin Roca, vicepreședintele organizației, au prezentat obiectivele principale ale acestei campanii.

Scopul declarat este acela de a crește vizibilitatea și atractivitatea Piatra-Neamț ca destinație turistică, subliniind patrimoniul natural și cultural unic al orașului.

De asemenea, eforturile sunt sprijinite de cele 26 de entități membre ale OMD, care includ hoteluri, restaurante, cafenele și alte afaceri locale.

Videoclipul arată principalele atracții ale orașului, precum și evenimentele culturale și naturale care definesc Piatra-Neamț.

Mai jos, comunicatul Primăriei Piatra-Neamț:

Care este primul lucru la care te gândești când spui Piatra-Neamț? Cadrul natural spectaculos și divers, istoria care traversează epoci de poveste și care și-a lăsat amprenta adânc în inima orașului sau evenimentele vibrante care aduc împreună localnici și turiști deopotrivă?

Piatra-Neamț este toate acestea și mai mult. Este locul în care liniștea te învăluie și îți vorbește, locul pe care natura l-a înzestrat cu o frumusețe aparte și locul încărcat de istorie și tradiție. Este locul iubit de oameni!

Clipul de promovare al destinației turistice Piatra-Neamț, unul dintre obiectivele pe care Organizația de Management al Destinației și l-a propus pentru anul în curs și care face parte din strategia de marketing, a fost prezentat astăzi publicului larg. OMD-urile (Organizații de Management al Destinației) sunt structuri asociative din care fac parte reprezentanți ai administrației publice și ai mediului privat, care se ocupă de gestionarea destinațiilor turistice și care funcționează în baza Ordonanței Guvernului nr. 58/1998 privind organizarea și desfășurarea activității de turism în România și a Ordonanței Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații. OMD Piatra-Neamț a fost fondată de Primăria Municipiului Piatra-Neamț și reprezentanți ai industriei turismului și ospitalității.

Cele mai importante obiective și repere turistice au fost incluse în videoclipul care îi invită pe turiști să descopere ceea ce are cu adevărat de oferit municipiul Piatra-Neamț. Ca destinație turistică, Piatra-Neamț are pentru prima dată un clip video de promovare realizat în mod profesionist, un instrument media care poate fi folosit pe multiple canale de comunicare și care înglobează toate atu-urile destinației turistice.

Piatra-Neamț trebuie să țintească mai sus! Viitorul acestui oraș este, fără îndoială, unul turistic. Iar turismul adevărat se face cu o strategie de marketing de calitate. Avem, în sfârșit, un videoclip de promovare, un instrument vital pentru strategia destinației turistice, care se adresează potențialilor turiști. Asta, după ce am înființat primul OMD din regiunea Moldova și al 8-lea din țară. Toate aceste eforturi sunt remarcate la nivel înalt și tocmai de aceea am fost invitați să participăm în Competiția Destinația Anului, cea mai importantă de acest fel, fără a plăti taxa de înscriere. Eforturile comune ale administrației și mediului privat se văd și dau rezultate. Investițiile, lucrările, proiectele de infrastructură se vor finaliza, toate, foarte curând. Este momentul să privim mai departe și să le arătăm tuturor că Piatra-Neamț este un loc de care n-ai cum să nu te îndrăgostești!” a declarat Andrei Carabelea, primarul Municipiului Piatra-Neamț și președintele OMD Piatra-Neamț.

„Înființarea unui OMD la Piatra-Neamț a fost o inițiativă mult așteptată de către mediul de business, întrucât a adus la aceeași masă actorii din industria turismului și administrația locală, iar împreună avem o voce mai puternică.

În prezent organizația numără 26 de membri, reprezentând unități de cazare, restaurante, cafenele, organizatori de evenimente, producători locali, agenții de turism și de consultanță în turism. Solidaritatea membrilor s-a manifestat de fiecare dată când a fost nevoie, sprijinind astfel eforturile organizației de a crește notorietatea destinației Piatra-Neamț, inclusiv pentru realizarea acestui videoclip de promovare. În cadrul OMD începe să se contureze o comunitate tot mai strânsă, fiecare contribuind prin expertiză și resurse la îndeplinirea obiectivelor organizației. Nu în ultimul rând, OMD este un partener deschis colaborărilor, fie că vorbim despre alți agenți economici, de mediul academic, instituții publice locale și naționale, muzeale, de cultură ș.a.m.d.” a subliniat Cătălin Roca, vicepreședintele OMD Piatra-Neamț.

„Videoclipul oficial de promovare reprezintă o carte de vizită a municipiului Piatra-Neamț și este un instrument care ne va servi în eforturile de creștere a vizibilității destinației, în special pentru grupurile-țintă vizate. S-a lucrat cu multă pasiune la acest proiect astfel încât să punem în valoare elementele diferențiatoare ale orașului, bogăția naturii, însă și frumusețea oamenilor prin evenimentele și energia pe care aceștia le creează. Mai departe, clipul va fi valorificat prin acțiuni de PR și marketing, precum un nou info trip cu creatori de conținut digital, apariții mass-media, participare la târguri de profil, social media ads etc. Mulțumesc pe această cale membrilor OMD fără de care obiectivele organizației nu se pot realiza, dar și tuturor unităților de cazare din Piatra-Neamț care contribuie prin taxa specială pentru promovare turistică.” a afirmat Nina Merlușcă, managerul de destinație.

PUBLICITATE