În ședința Consiliului Local de astăzi a fost aprobat proiectul privind gestionarea directă a serviciului de administrare parcări de reședință de către Primăria Piatra-Neamț.
Astfel, potrivit reprezentanților Primăriei Piatra-Neamț, prin votul consilierilor, situația se prezintă astfel:
- Contractele pentru locurile de parcare de reședință rămân valabile până la data expirării.
- Nimeni nu își pierde actualul loc de parcare.
- Cererile pentru încheierea de contracte de utilizare în cazul celor cărora le expiră vechiul contract în luna martie 2022 pot fi depuse începând de mâine 1 martie la Primăria Piatra-Neamț, la Camera 20 sau on-line.
- Plata se va face numai după ce solicitanții vor fi anunțați să vină la semnarea contractului.
- Tariful pentru utilizarea locului de parcare rămâne neschimbat, respectiv 142 de lei/an pentru persoane fizice și 342 lei/an pentru persoane juridice.
Pașii care trebuie urmați pentru atribuirea locului de parcare de reședință
Contractele pentru locurile de parcare de reședință rămân valabile până la data expirării.
Cererile pentru încheierea de contracte de utilizare în cazul celor cărora le expiră vechiul contract în luna martie 2022 pot fi depuse începând de mâine, 1 martie, la Primăria Piatra-Neamț
Licitațiile se vor organiza doar pentru locurile de parcare disponibile, pentru care există mai mult de o solicitare.
Pasul 1
Persoanele cărora în următoarea perioadă le expiră contractele încheiate cu Parking SA pot depune cererea, împreună cu actele necesare pentru obținerea unui loc de parcare de reședință la Primăria Piatra-Neamț – Biroul de Relații cu Publicul (Camera 20) sau online pe: https://forms.gle/9pcpS7zQMdZZDYqZ7
Pasul 2
Se va achita plata tarifelor de utilizare la caseriile DTI sau online
Atenție! Plata tarifelor se va face numai după ce solicitanții vor fi anunțați să vină la semnarea contractului.
Locații unde se vor procesa cererile având ca obiect atribuirea locului de parcare de reşedinţă:
- Primăria Piatra-Neamț – Biroul de Relații cu Publicul (Camera 20)
Programul de lucru și ordine prezentării la ghișee pentru depunerea cererilor pentru atribuirea locului de parcare de reşedinţă:
- 08:30 – 16:30 – Luni
- 08:30 – 16:30 – Marţi
- 08:30 – 18:30 – Miercuri
- 08:30 – 16:30 – Joi
- 08:30 – 14:30 – Vineri
Modalități de plată a tarifelor de utilizare:
- Caseriile Direcției Taxe și Impozite de la Mall Forum Center
- online – în contul , în contul dedicat RO31TREZ49121360250XXXXX deschis la Trezoreria Neamț şi în contul pentru plata amenzilor deschis la Trezoreria municipiului Piatra Neamt: RO84TREZ49121A350102XXXX
- Pe site-ul: https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public/
Tariful de utilizarea pentru persoanele fizice este de 142 de lei/an și pentru persoanele juridice de 342 lei/an.
Acte necesare PERSOANĂ FIZICĂ
acte_necesare_PFActe necesare PERSOANĂ JURIDICĂ
acte_necesare_PJCerere tip solicitare loc de parcare de reședință
Carabelea a dat înapoi! Vezi ce se va întâmpla cu parcările de reședință